מה פתאום אבולוציה?


דמיינו את עצמכם עומדים מול מדרון . מים זורמים עליו – הם מתחילים לזרום למעלה באופן שווה לרוחב כל המדרון,  אולם בחלק התחתון של המדרון, המים לא מגיעים באותה התפלגות שווה. ישנם מקומות שהמים כן הגיעו למטה, ויש מקומות שאף טיפה לא הגיעה לשם. המבנה של המדרון קבע לאן המים יגיעו ולאן לא. למדרון אין כוונה או אג'נדה לגבי לאן לכוון, אם בכלל. זה פשוט התפתח כך. אבולוציה (EVOLVE = התפתחות) היא כמו המדרון.

תסתכלו מסביב: כל מי (ומה) שאתם רואים, כל אדם, כל בעל חיים, כל תופעה, כל תכונה, ההתנהגויות, הגבהים של בני האדם, הדתות, תיאוריות - הם תוצר של התהליך שנקרא אבולוצי. הם המייצגים את אותו זרזיף מים שהגיע עד תחתית המדרון. הרבה אחרים לא הגיעו לזממנו (תחתית המדרון): דינוזאורים, דו מיניים, תאומים סיאמיים, פאשיזם כצורת שלטון, קומוניזם...  זה כל עיסוקה של אבולוציה – הישרדות. כל תופעה נעדרת "גנטיקה" של הישרדות – נעלמה.

הגישה המערבית לגבי "איך זוגיות צריכה להיות" - מטעה. היא מטעה כי היא עדיין לא עמדה במבחן הזמן, וכל הסימנים מראים שהיא לא עומדת, ולא תעמוד: ריבוי מספר הגרושים, ועוד יותר ריבוי ילדים ללא אחים, ועוד יותר מזה ריבוי הנשים הרווקות – עובר מזמן את גבול הסביר. מי ששם את יהבו על הנוסחה ה"מודרנית", מפסיד.

הנוסחה הנכונה לזוגיות קיימת. היא כבר עוצבה וזוקקה לאורך האבולוציה, ולאדם המערבי יש שתי אפשרויות – או להגיע לגיל שבו האמת תעמוד מולו, ותגלה לו שהגישה המערבית לזוגיות נכשלה, או שהוא כבר נמצא שם, והוא גילה, ולא מבין איך הוא רומה. אין משהו אחר, זולת אימון שיכול לתת לו לראות את המציאות בעיניים נכונות, דרך עיניי אבולוציה, כי אבולוציה היא האדמה שעליה צמח הכל, כולל איך צריכים להיות יחסים. כל מה שנשאר זה לחשוף את הנוסחה ההיא שהוחבאה על ידי הדינאמיקה שנוצרה בחברה צרכנית שלנו.